diumenge, 17 de gener del 2021

Activitats de la primera setmana de gener

 Aquesta primera setmana d'escola del nou any hem treballat molt. 

Dilluns vam aprofitar que duiem la joguina que ens havien portat els reis per descriure-la i dibuixar-la. 

Dimarts vam fer l'ambient de la jungla, cadascú fa fer la jungla a la seva manera i després en vam parlar. Quins animals havien agafat, si eren iguals, diferents, si eren de la selva o de granja, si estaven dins o fora. Vam treballar una mica de tot.








Dijous vam iniciar la tria del projecte. Ja vam parlar de què volien fer. Aquesta setmana seguirem fent propostes i finalment triarem.

Divendres a grafovam treballar la pinça per anar-nos acostumant a fer-la correctament i així quan sigui el moment en sigui molt fàcil agafar el llapis bé.





A la tarda també vam seguir treballant les línies verticals amb pintura tal i com ja havíem començat dilluns.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'AGRADA LA TARDOR