COM JA SABEU AHIR VAM COMENÇAR UNA
NOU PROJECTE, LA LLUNA, I AVUI N’HEM
COMENÇAT A PARLAR. CADASCÚ HA DIT EL QUÈ VOLIA I A PARTIR D’AQUÍ HA SORGIT UNA
MICA EL QUÈ SABEM. DESPRÉS DE DIR TOT EL QUÈ SABEM, HO HEM ANAT TRANSFORMANT EN
PREGUNTES PER ACABAR D’ACLARIR TOT EL QUÈ IMAGINEM QUE SABEM I NO SABEM.
QUÈ SABEM
O: AHIR VAIG
VEURE LA LLUNA I ERA MITJA.
O: LA LLUNA
CREIX PER FER-SE RODONA.
O: LA LLUNA
HI ÉS TOTA L’ESTONA PRERÒ POTSER HI HA UN NÚVOL QUE LA TAPA.
R: POTSER
DES DE L’ESCOLA NO LA VEIEM.
O: LA LLUNA
TÉ UNA TERRA A DINTRE.
N: LA LLUNA
DE VEGADES ÉS PETITA.
P: LA LLUNA
ÉS AL CEL.
O: LA LLUNA
SE’N VA A UN ALTRE TROS DEL CEL.
E: LA LLUNA
ES MOU.
V: AMB EL
VENT.
O: EL SOL,
DE VEGADES, TAPA LA LLUNA.
N: DE VEGADES,
ÉS DE NIT, I LA LLUNA NO HI ÉS.
O: LA LLUNA
DE VEGADES ÉS GRAN.
E: LA TERRA
TAMBÉ ES MOU.BEM
C: LA LLUNA
ESTÀ AL CEL I S’AMAGA.
M: AHIR VAIG VEURE LA LLUNA DE DIES. I EL SOL CREMA
A PARTIR D’AQUÍ HEM PROPOSAT LES
SEGÜENTS PREGUNTES. PROPOSEM QUE CADASCÚ RESPONGUI LA PREGUNTA QUE S’HA ENDUT A CASA I
QUE LA PRESENTI UN DIA A L’ESCOLA. (RECORDEU QUE HAN DE SER PRESENTACIONS MOLT SENZILLES QUE
PUGUIN EXPLICAR ELLS MATEIXOS)
QUÈ VOLEM SABER
O: PERQUÈ
DE VEGADES HI HA MITJA LLUNA
O: LA
LLUNA TÉ UNA TERRA A DINTRE. QUE TÉ DE VERITAT?
R: DE
DIES LA LLUNA ÉS AL CEL O NO?
A: QUAN
LA LLUNA ÉS RODONA I PERQUÈ?
N: QUAN
LA LLUNA ÉS PETITA I PERQUÈ?
P: ON ÉS
LA LLUNA?
V: EL
VENT MOU LA LLUNA?
E: COM
ES MOU LA TERRA
C: ON
S’AMAGA LA LLUNA
A: COM
ES MOU LA LLUNA?
J:
COM CREIX LA LLUNA
A: ÉS
GROGA LA LLUNA?
M: PERQUÈ DE VEGADES VEIEM LA LLUNA DE DIES?
B: COM ÉS QUE EL SOL CREMA I LA LLUNA NO?
O SI?
CADASCÚ ES PODRIA ANAR APUNTANT A LA SEGÜENT LLISTA PERQUÈ AIXÍ POGUEM TENIR LES PRESENTACIONS REPARTIDES EN EL TEMPS I PUGUIN ANAR VEIENT TRANQUIL·LAMENT LA INFORMACIÓ.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada