dimecres, 14 d’abril del 2021

LA LLUNA ES MOU? Què sabem i volem aprendre?

 

LA LLUNA ES MOU?

 

QUÈ SABEM?

·      MARTÍ: La lluna surt de nit.

·      JOANA: De dia també hi ha la lluna, jo la vaig veure.

·      JAN: Jo a la nit la vaig veure.

·      MARTÍ: A vegades és mitja o a vegades rodona.

·      ALICE: Jo la he vist rodona.

·      ASSIAN: A vegades és primeta.

·      JAN: Es mou.

·      TEO: Es mou per la nit.

·      ALICE: Es mou molt lluny de les cases.

·      MARTÍ: Es pot moure amb un globus.

·      JOANA: Hi ha senyors que van a la lluna amb un coet.

·      MARTÍ: També podem pujar amb ales.

·      MARTÍ: Els llops surten amb la lluna.

·      JAN: Surten quan és lluna plena.

·      JÚLIA: Jo crec que és gran.

·      ALICE: Un dia la vaig veure petita.

·      BERTA: Dóna voltes la lluna.

·      ALMA: La veig cap a dalt al cel.

·      PAULA: Jo la veig rodona.

·      PAU: M’agrada perquè és blanca.

·      ASSIAN: Jo la veig de color formatge.

·      TEO: El color del formatge és blanc.

·      ASSIAN: No, és una mica marró.

·      MARTÍ: Més aviat és blanca.

·      ASSIAN: Quan és de nit no hi ha núvols blancs.

 


QUÈ VOLEM APRENDRE?

*ASSIAN: El color de la lluna és de color de formatge?

*ALICE: Podem aprendre les lletres de la lluna.

*JOANA: Per què la lluna es mou?

*MARTÍ: La lluna és blanca?

*JAN: Als llops els hi agrada la lluna?

*JOANA: A vegades és rodona? O és com un pal? A vegades són diferents.

*TEO-MARTÍ: La lluna va pel mig dels núvols?

*MARTÍ: La lluna fa voltes al sol?

*MARTÍ: És mou dins els núvols?

*ALICE: És petita?

*ALICE: La lluna està més lluny de les cases quan és de nit?

*PAULA: Com es mou?

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'AGRADA LA TARDOR